Bijna naar Vietnam & hulp gevraagd! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kai Stevens - WaarBenJij.nu Bijna naar Vietnam & hulp gevraagd! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kai Stevens - WaarBenJij.nu

Bijna naar Vietnam & hulp gevraagd!

Door: Kai

Blijf op de hoogte en volg Kai

12 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

Beste vrienden,

Overmorgen is het zo ver, ik vertrek samen met de andere durfjijmee'ers naar Quy Hoa, Vietnam! Via mijn weblog zal ik weer verslag doen van mijn ervaringen in het buitenland. Voor de fans, we hebben een groepsweblog waarop alle verhalen van ons te lezen zijn: http://durfjijmee.waarbenjij.nu

Help ook mee!
De komende weken zullen we verschillende werkzaamheden verrichten in Quy Hoa. Om dat te kunnen doen wil ik graag jullie hulp inroepen.

Hoe?
Via de widget onderaan deze pagina, kun je geld doneren voor de spullen die wij in Vietnam nodig hebben door op de knop 'doneer nu' te klikken.

Hoeveel is er nodig en waarvoor?
Planten rond bejaardenhuis: potgrond 480 euro + nieuwe planten, bloemen en mest 200 euro. Recreatiegebied in achtertuin: betonnen vloer en paden voor toegankelijkheid rolstoelen 1.920 euro + stenen tafels en stoelen 200 euro. Dat is in totaal 2.800 euro.

Wil jij ons helpen om het leven van deze (oude) mensen wat op te fleuren? Steun dan deze actie! Elke bijdrage helpt! Ontzettend bedankt!

Veel liefs,

Kai
:SMS update:: 14 augustus 2009 :
Ready to board! Uitgezwaaid door rtl boulevard. Tonight rtl 4! Op naar vietnam...

:SMS update:: 15 augustus 2009 :
Goed aangekomen op kuala lumpur airport. Over 3 uur vliegen we weer verder naar ho chi minh!

:SMS update:: 15 augustus 2009 :
Vandaag opgegaan in de magie van Ho Chi Minh stad, oftewel Saigon. Het verkeer is crazy en de enige manier voor veiligheid is om er gewoon crazy in mee te gaan. Gewoon oversteken dus! Nu zijn we gesloopt, over een paar uur nemen we de nachttrein naar quy nhon en kan ik na ruim 36 uur eindelijk slapen :)

• 12 Augustus 2009 - 17:18

Bart:

Goed stukje tekst, dat heb ik even gekopierd! ;)

• 12 Augustus 2009 - 17:53

Anna Van Diest:

Ik heb een btje van het einde van je verslag gejat voor op mijn site;)

• 14 Augustus 2009 - 08:47

Jasper:

Good luck, Kai! Als donatie voor de financiën stel ik voor om alle vliegtickets van alle deelnemers bij elkaar te leggen. Kom je vast wel boven de 2800 euro uit :-)

• 14 Augustus 2009 - 16:09

Jelmer :

Goeie vlucht kerel! Ook voor de rest van het team natuurlijk!

• 14 Augustus 2009 - 16:59

Lieke:

Daag sjat,
    Haopelik kin se n bietje slaope in t vleegtuug, det zou toch waal fijn zeen:)
    Wier n heel fijne reis, ich heur t waal allemaol;)
    Kus!
    Lieke

• 15 Augustus 2009 - 08:06

Anouk:

H(K)ai,

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. Geniet ervan, want time flies......